Obserwatorzy

niedziela, 4 stycznia 2015

Kartka na wyzwanie specjalne - "Noworoczne postanowienie"

 Wszystkim zaglądającym na mojego bloga życzę wszystkiego najlepszego w nowym 2015 roku, a jako że pochodzę z Pomorza chciałabym, aby nowy rok zaowocował  mnóstwem spotkań  podobnie zakręconych na naszym terenie.

 Moją kartkę zgłaszam na wyzwanie specjalne - "Noworoczne postanowienie" - http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-specjalne-noworoczne.html
Jednym z moich tegorocznych postanowień do którego nawiązuje wykonana kartka jest uporządkowanie i zadbanie o mój ogród. W ubiegłym roku wiele spraw zeszło na plan dalszy ponieważ w czerwcu urodził mi się wnuk. Chciałabym, aby swoje pierwsze kroczki mógł stawiać po pięknym trawniku i aby ogród był dla niego miejscem bezpiecznym.
Kartkę wykonałam z użyciem takich materiałów jak:
- bazy z kartonu wizytówkowego, papieru  Primy Shabby Chic Collection"Sweets", tekturki z dziewczynką , samodzielnie wykonanych różyczek, listków wykrojnikowych, tuszu, mgiełek i kostek dystansowych








1 komentarz:

  1. Śliczna kartka! Życzę powodzenia w realizacji noworocznego postanowienia. :) Pozdrawiam.
    http://homepilatanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń